H.Lambertuskerk Lith voor de hele H.Nicolaasparochie

EERSTE H. COMMUNIE     -     H. VORMSEL

DONDERDAG   9 mei     HEMELVAARTSDAG     10.30 uur     Viering:  Eerste H.Communie  en H.Vormsel

Doordeweekse H. Missen zijn op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag om 9.00 uur in de St. Lambertuskerk te Lith.

Voor al uw pastorale vragen en voor het aanvragen van een huisbezoek of ziekenhuisbezoek dient u rechtstreeks contact op te nemen met pastoor René Aarden.

Contactgegevens Pastoor R. Aarden:

R.K. Pastorie,

Antoon Coolenplein 5,     5397 EX Lith

Tel: 06-1080 6721           e-mailadres: pastoorlith@icloud.com

Voor het opgeven van een misintentie bent u van harte welkom in ons parochiecentrum H. Nicolaas op donderdag tussen 9.00 uur en 12.00 uur.

Buiten deze tijden om kunt u een envelop met daarin uw gewenste misintentie, datum en bijdrage in de brievenbus van het parochiecentrum te Lith deponeren. U kunt een misintentie ook telefonisch opgeven.

Het stipendium (bijdrage) voor een misintentie is € 12,50.

Contactgegevens Parochiecentrum H. Nicolaas:

Marktplein 21,   5397 EV Lith

Tel: 06-1949 6893