KERKBERICHTEN   R.K.  H. NICOLAASPAROCHIE - ST. LAMBERTUSKERK,   LITH.

ZONDAG  28 juli     10.30 uur     H. Mis     Servatiuskoor Oijen

ZONDAG    4 augustus     10.30 uur     H. Mis     Samenzang

Intenties:  Mari en Daatje Jansen-van Lith; Gerard en Coby Copel-de Veer; Lambére en Willy Voets-Smits; Ad Wertenbroek, zoon Sjef en de overleden familie.

ZONDAG  11 augustus     10.30 uur     H. Mis     Samenzang

Intenties:  Overleden ouders Nic en Jaan van Loon-Lansdaal; Joop van Groeningen (vanwege jaargetijde)

DONDERDAG 15 augustus     Hoogfeest Maria ten Hemelopneming     19.00 uur     Gemengd koor Maren-Kessel

Openluchtmis bij de  MARIAKAPEL aan de  Mr.v.Coothstraat te Lith  (bij goed weer, anders in de Kerk te Lith)

ZONDAG  18 augustus     10.30 uur     H. Mis     Gemengd koor Maren-Kessel

ZONDAG  25 augustus     10.30 uur     H. Mis     St. Servatiuskoor Oijen

Doordeweekse H. Missen  van maandag t/m zaterdag om  9.00 uur.

BEDEVAART  naar  KEVELAER      Zaterdag  24 augustus 2024

Voor inlichtingen betreffende deze bedevaart naar Kevelaer: zie bij PAROCHIEBERICHTEN.

Voor al uw pastorale vragen en voor het aanvragen van een huisbezoek of ziekenhuisbezoek dient u rechtstreeks contact op te nemen met Pastor John Onoja.

CONTACTGEGEVENS  PASTOR:

R.K. pastorie,   Antoon Coolenplein  5,  5397 EX  Lith.  Tel. 06 1080 6721     e-mailadres:  pastoor@parochieheiligenicolaas.nl

Voor het opgeven van een misintentie bent u van harte welkom in ons parochiecentrum op donderdag tussen  9.00 uur  en  12.00 uur.  Buiten deze tijden kunt u een envelop met daarin uw gewenste misintentie, datum en bijdrage in de brievenbus van het parochiecentrum te Lith deponeren.  U kunt een misintentie ook telefonisch opgeven. Het stipendium (bijdrage) voor een misintentie is  €  12,50.

CONTACTGEGEVENS  PAROCHIECENTRUM  H.NICOLAAS:

Marktplein 21,   5397 EV  Lith.     Tel. 06 1949 6893